13.5.2014

IFSCL - odotetut uutiset, lähettänyt Immu 12/05/2014 klo 06:56

Hyvä IFSCL:än käyttäjä, täällä on vähän uutisia jotka pitävät sinut ajan tasalla (hidas). Peli on kehittynyt seuraavaan versioon jota olet odottanut jo pitkään. 
Tällä hetkellä, julkaisupäivää ei suunnitteilla, mutta varmistan, että versio lähetetään vuoden 2014 aikana. Jos en onnistu, katson hankkeen tarkoituksen ja vapauden koska se on järkevämpää minulle kuin yrittää turhaan löytää aikaa eteenpäin siirtymiseen. 

Mitä siltä odotetaan, se on aivan sama, muutamia lähteitä Karthagosta ( ilman sydäntä tai tallia, mutta silti torni, areen, taivaankupoli ja avain ) meduusoja myös!  Ja useita parannuksia/korjauksi.

Ohjelmointi ja Karthago:

Olen nyt käyttänyt enemmän videopätkiä korvaamaan useita animaatioita ja png kuvia, ei interaktiivisuutta, se toimii nopeammin ja vie vähemmän tilaa. Lyhyesti sanottuna, se kuulostaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta muuttaa niin paljon animaatioita. 

Karthago sisältää monia uusia ikkunoita ( kuljetus mukaanlukien ), mutta jotkut eivät näe tien päähän asti, mielestäni myös yhdellä allaolevalla on todellakin liian vähän käyttöä, siihen on hyvin vaikeaa saada lukemalla kiinnostusta. Kuka tietää, ehkä jonakin päivänä...
Toisaalta, on jonkin verran edistystä erityisesti 3D:ssä ( joka on aina videon lopussa ), malli on 3DSMax tai Maya, tai jokin eläin ja tässä ovat kaikki jälkivaikutukset: 
Tietoja, Cryptosmasher on viimeinkin animoitu 3D:nä! 
On olemassa muitakin pieniä asioita joiden liikkuminen on hyvin vaikeaa:
(Puhun tuosta isosta jutusta taustalla) ( en oikeesti tiiä miten tuo viimenen sana suomennetaan)

Lyhyesti sanottuna, 3D-malli on hyvä, mutta valoja ja värejä on vaikea laittaa etteivät ne tartu toisiinsa... Joten jos joku tietää, miten tällainen tulos saavutetaan ja voi näyttää minulle sen prosessin ( 3d ohjelmiston ja After Effects:in läpi esimerkiksi, en ole sitä vastaan, lähetä se minulle osoitteeseen ifscl [at] codelyoko.fr tai codelyoko.fr:än foorumilta. 

Mutta...

Valikon tehtävistä on tehty yhteensä 12 taideteosta. Lyokoguerriers näyttää ne satunnaisesti ajallansa tilalla 1,3 tai kääntää ne! 

Muut asiat, taktisen kartan nimi näkyy nyt alueen sijasta suoraan tuosta ikkunasta ja siksi etsimme tilaisuutta poistaa se pieni ikkuna, joka osoitti kartan nimen/äänenohjaimet  kun he ovat laittaneet nimeksi "com", koska loppujen lopuksi siellä ei ole oikeastaan mitään ääntä. Ja "com" on lyhyempi kuin se. 

Ja muistutuksena, saat ikkunoiden painikkeita yhdistämällä com karttoja ja se kuluttaa vähemmän Smiley

On monia bugeja korjattavana, varsinkin tuon liikkuvan järjestelmän taktinen kartta, karthago. Ja en ole valmis lopettamaan. Syyskuusta 2013 olen huomannut, että vastaavasti kuulin pelistä viikon etukäteen ( ja muutama muukin ennen minua ). Joten kyllä, täytyy laajentaa kärsivällisyyttä. Tiedän, että se on niin vaikeaa minulle, koska se on hardcore -faneille tehty peli. 

Kiitos kärsivällisyydestä ja nähdään pian. 
Immu, IFSCL:än kiireinen luoja. 

Uutiset validée 01/01/1970 kello 01:00  terveisin Shaka. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti